Τεχνολογικός γραμματισμός εκπαιδευτικών
Primary school teachers’ computer literacy
Μιχάλης Ιωάννης (Michalis Ioannis)
Τσαλίκη Χριστίνα (Tsaliki Christina)
Χατζηβασιλείου Ευάνθης (Chatzivasileiou Evanthis)
Περίληψη
Η ανάπτυξη της ψηφιακής τεχνολογίας, δημιουργεί νέα δεδομένα και νέες ανάγκες στις κοινωνίες, που ζητούν να συμβαδίσουν με την τεχνολογική πρόοδο. Ο σύγχρονος πολίτης, ως τεχνολογικά εγγράμματος, πρέπει να έχει την ικανότητα να εντοπίζει, να οργανώνει, να κατανοεί, να αξιολογεί και να παράγει πληροφορίες, χρησιμοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία. Η εκπαίδευση οφείλει να συμβάλλει στην γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος, ξεκινώντας από τους εκπαιδευτικούς. Με την έρευνα που παραθέτουμε, επιχειρήσαμε να διαπιστώσουμε το επίπεδο του τεχνολογικού εγγραμματισμού των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, μέσα από τη δυνατότητα πρόσβασης που διαθέτουν σε διαθέσιμες Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ), το επίπεδο της προετοιμασίας τους και τον τρόπο που αυτές αξιοποιούνται στο σχολείο.
Το πλήρες κείμενο στα πρακτικά του 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για τη διδακτική των φυσικών επιστημών και νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, Φλώρινα, Μάιος 2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου